Thursday, 2 February 2012

92. Amatur

entry ni khas untuk gadis-gadis seperti anda, ye... anda. ape pun, enjoy!!!







#diambil dari kemera happe 5mp saje, di touch menggunakan instagram.

15 comments:

Cik Tetra said...

wahhhhh..nice!! suke bunga no 1 tuh.. cantik! ^______^

Chegu said...

Amik la... Utk cik tetra... Haha, sambil mkn jemput2 bilis

Cikgu Ma said...

saya buka bukan flower loverr...adakah saya bukan gadis??? heheh

salam kenal...cukup kan no 40 =)

Chegu said...

Hehehe, tenk q, kalau meminati bunge itu tanda seorg gadis, maka sy pun da jadik gadis la. Heheh, cume bunge mmg sinonim dgn kaum hawa dibanding dgn kaum adam, tq skali lagi.. :)

Akulah Pak Lan said...

Guna Iphone mmg lawa

Chegu said...

Setuju.. Walau hny 5mp kan bro

noraauliyya said...

cantik sangat bunga2 tu..

Chegu said...

Cantik.. Subhanallah, Masih trauma g ke cik nora teperangkp kat tanjung? Da ok?

Juliet_iRa~" said...

cantik nyaaaa..

nmpk hidup!:)

psss : banyak kan waktu seminggu..cikgu baru kena redha je..heee

Chegu said...

Amik la, tampal kat kelas..

Xpe, cikgu baru smgt baru...

Ain Dzaya said...

ain nak jadi bunga ros je..xmo bunga lain dah...cantik dipandang...tapi tak boleh dipegang!

Apa petanda dia jodoh kita? ♥

AMMAR YASIR said...

Kumbang datang sini. Huhuhuhu

Chegu said...

Ain: amboi, nak jd ros e? X bleh pgang x pe, tp jgn x bleh dimiliki. T jd andartu gitu

Ammar: sila en kumbang, hinggap di mn2 bunge kesukaan mu, hehe

~SaL IjOu~ said...

pasti gadis2 sekalian suka hati melihat bunga2an indah berwarna warni~ ^^

Chegu said...

Iya.. Hehee.. Mmg khas utk gadis2, hahaha :p