Thursday, 1 December 2011

80. Ombak Rindu

Sekumpulan gadis bersiap-siap nak keluar, nak layan ombak rindu letttuuuw...

Haish, tak bleh jadi ni, mesti nak tonton gak.

6 comments:

iKhRam said...

alahai..
baru nak ajak tgok sama.. huhuhu!!

xde geng bro kat sini..!!

Chegu said...

aku pung tak tengok g bro, membe aku da ajak tengok da ni, tapi aku takde kat nogori a bro...tak bleh join

Cik Tetra said...

alaaa x dapat nk tengok laaa..sebab kat segamat xde panggung wayang..huhu..

Chegu said...

heheh, balik jay bee a...takpe, tggu 1 segamat siap, sikit lagi tu, pasni bleh a pakat tengok ramai2...kami orang segamat pun blh usya2 awek uitm, hahaha

Kartini said...

rmaia g tgk ombak rindu. best ke?

Nafisah Ruslan said...

meleleh jugak lah tgok cerita ni. walaupun ade org kate tak best. tapi bagi saya cerita ni memang best! :)