Tuesday, 20 December 2011

85. Percayalah, mereka sangat manis...

Bila lihat video ni kat youtube, saya rasa amat2 romantik. dan tak sangka ade mamat yang sebegini kiut akan buat bende macam ni. semoga Allah permudahkan hidup mereka, dan berkekalan hingga hujung nyawa... Amin!!

Tahniah kamu berdua....



sangat-sangat manis kan kawan2?

12 comments:

Cik Tetra said...

da tgk video ni kat fb..sumpah sweet gile..ade jugak eh laki macam ni zaman skang...omo!! hehe :D

Anonymous said...

haaaaa~~~ terharu..tp ad cm ayt ku bg pd my abg.he2.ok.tq 4 sharing...sweet! (ko nk wat gni gk ke?)

iKhRam said...

sweet giler..
best !!
like3

noraauliyya said...

s0oooo sweettttttt !

Chegu said...

Cik tetra: giler kentang a... Mamat ni mmg superb

Anon: every person has their own love story... Hehe, aku wat camni? Giler a... Haha, x kot, x romantik smpai mcm ni kot, haha

Ikhram: try a buat... Hehe

Nora: hehe, berangan pakwe die leettuuuww..haha

EJA said...

romantiknyer..bertuah badan klu mcm ni..(di daalm hati berharap semoga dipertemukan dgn org mcm ni juga la) hehehe

aimie amalina said...

daaahahhh tgk jugak cekgu!
hehehee

Chegu said...

Eja: romantika de amour... Hehe, ade tu, amin....

Aimi: lame x jenguk blog aimi sjak cuti skolah, amcm cuti umi? Hehe, mesti best pny

saadah saadun said...

kalau aku lah, mau pitam, pengsan dan koma kalau ada lelaki buat mcm ni. cair luluh ja hati. hahaha. tp tu lah, setiap org ada cara masing-masing kan? brsyukur je lah dengan apa yang kita ada, walaupun kisah kita tak macam dia. *pasrah* hahahaha

Chegu said...

Btul tu adda, pnerimaan tu yg paling penting.. Stiap org mesti ada cara t'sendiri, kite je b'syukur ke x... Hehehe

Kartini said...

sweet :)

BeloG MTT said...

Sweet sangat :)