Tuesday 18 October 2011

41. Saya lelaki yang ber'stongan'

stongan = stokin + tangan

ya, objek ini di panggil stongan,

jangan pelik jika anda lihat saya memakainya, hehehe. kepada rider-rider diluar sana, saya syorkan anda pun cari satu. amat selesa dan murah. baru RM 8. Kalo mat-mat sukan pakai pun ok, tak payah nak beli baju tight tu yang berharaga RM 25 ( Made in Siam).

Selesa beb bila menunggang pakai ni, rasanya da ramai pakai kot, saya je yang lambat, hehehe, bebudak beskal pun brader tu cakap pakai stongan ni.

cun kan kawan-kawan? hehehe
nway, ade satu lagi jenis,  yang gambau tatu tu. tapi saya rase org islam tak elok a pakai yang tu. bukan ape, Allah pesan kita kat dalam al_quran, kafir ni takkan senang selagi kita tak ikut depa. lepas tu, Allah pesan lagi, sesiapa yang mengikuti sesuatu kaum itu, dia akan menjadi seprti kaum tersebut, NAUZUBILLAH...

oo ye, niat saya pakai ni bukan nak meniru jadi pompuan plak, saya tetap maskulin k...auuuwww. cuma nak lindung kulit tangan supaya tak bebrbelang je, ye la, saye nek kuda je, takde air-cond kan, hehehe.org pompuan pakai untuk melindungi maruah, kami pakai pakai untuk lindungi kulit supaya gebu senantiasa. hehehehe

2 comments:

Kartini said...

huahaha,nak gebu sntiasa. amboi.haha. kira sarung tangan unisex la yo. bagus kongsi idea ekeke

Chegu said...

kartini> yupe...hehehe, biaselah, jaga saham, tu mau gebu sentiasa, hahhaha