Tuesday 4 October 2011

29. Pengalaman Jaga Periksa (Hari Pertama)

HAri ni 1st time jaga periksa rasmi, hehe, cuak gak. Teringat plak zaman memuda dulu time kat U dulu. Antara dialog yg biasa dibualkan dgn kengkawan time blk perikse;

"Perrggghh!!! Cun siot awek yg jg perikse kat Dewan Coklat, rugi siot ko x tgk. Ko pikse kat mane tadi?" tanya si A.
"Aku kat Dewan Merah, ada sorang gak cun tadi, aku dok perati jek. Dia pun mcm dok usya aku je," perasan si B.


Hehe, tu la bende yang paling common skali kitorg kengkawan bincang. Bukan dok pikir pikse tadi tu kantoi ke idak, hahaha. Agak2 ade ke x budak2 tu bincg pasal aku? Hahaha..

Tadi bile duk semak budak2 punye i/c, slip pikse, ktawe jgak dlm ati. Ye la, dlm gambau i/c kuruih ada, sihat ade, sepet ade, skema pun ade... La ni, da jadi anak teruna ngan gadis pinggitan, aduih, berubah hah. Masing2 segan plak tu nak tnjk i/c memasing, hihihi, kalo da tingkatan 5 t lagi la berubah gamaknya, heehe. Agaknya time aku sekolah pun mcm tu kot. Pengawas2 tu pakat2 gelak tgk gmbr i/c kami.

No comments: