Saturday, 15 October 2011

38. Angan-angan

Semua manusia ada angan-angankan, jadi saya pun nak kongsi gak angan-angan saya, cuma tak banyak a. nak kongsi part badan je la dulu. part kerjaya, kehidupan dan lain-lain tu kongsi nanti a. (pae aku tulis ni, lantaklah, bukan adae orang baca, heee)

saya selalu gak g jog,

#sumber gambar di sini

sebab saya ni  boleh tahan gak a buncit dia, hehehe (sekarang pun ado laei)
#ini bukan saya, klik sini

mane la tau kan, usaha punye usaha punya usaha. jog, workout, diet semua bagai, teringin nak badan maacam salman khan.
 #ini bukan salam khan, klik sini

barulah senang nak ngorat awek macam heliza helmi kan, hahahaha...
#ini memang heliza helmi, tengok sini

tapi tu la, semua tu angan-angan je, hehehe... tapi saya memang g jog, cuma badan macam salman khan ngan awek macam heliza tu sedikit angan-angan a kan. hahaha...

ape pun, bila angan-angan, kita usahakan, da jadi satu cite-cite. hidup mesti ada MATLAMAT kan kawan-kawan. gariskan matlamat korang dan usahakan.insya-Allah, bila usaha dan doa jalan seiiring, kejayaan tu pasti ade, tawakal je. hehehhe...

tak guna juga kalo badan gagah macam salman khan tapi bila tidur malam,
#gambar hiasan, klik sini

kita gagal bangkit subuh. angkat berat berkilo-kilo, tapi selimut yang lembut tu pun tak laratkan. Subhanallah.

ingatan ini bukan untuk sesapa pun, melainkan untuk diri saya sendiri, dalam sibuk mengejar badan macam salman khan dan awek macam heliza helmi, saya berdoa supaya saya tidak lari mencari cita-cita yang sebenar, berbahagia di akhirat sana bersama RABBUL -JALIL.

beringat sebelum terkena, bertaubat sebelum telambat.

#kawan-kawan ingatkan saya ya kalau saya tersilap, terima kasih!

3 comments:

sobri yaacob said...

tq 4 shring
pringantan utk kta smua :)

Chegu said...

no prob bro, utk diri yg bisa alpa

Anonymous said...

[p]As [url=http://www.cheaptiffanysjewelrysale.com]tiffany jewelry outlet[/url] it become the international brand all over the world . The auction ite Bride and her handsand want to chose goods included two Tiffany necklaces valued at a total of $550; pearl earrings valued at $300; assorted [url=http://www.cheaptiffanysjewelrysale.com]discount tiffany jewelry[/url] costume jewelry of unknown value; an iHome with speakers valued at $70; an iPod valued at $170; a jewelry box containing jewelry of unknown value; a laptop computer valued at $1,000; a flat-screen TV valued at $400; a Tiffany bracelet valued at $200; and a bracelet with 20 charms valued at $500, Seattle brides and their grooms, friends, and family, tiffany charms browsed silent auction items and chatted with photographers, bakers, stationers, and other professionals in an intimate, elegant, boutique wedding-show setting, while others clinked cocktail glasses, feasted on Four Seasons fare, and enjoyed the music of the Jason Parker Quartet . You may think it just a joke, [url=http://www.cheaptiffanysjewelrysale.com]tiffany jewelry on sale[/url] but it may happens . Meanwhile the Na'vi are acquiring slaughtered along with the Hometree is [url=http://www.cheaptiffanysjewelrysale.com]tiffany jewelry replica[/url] destroyed . Tiffany jewellery is a entire world famous manufacturer and name . Unscrupulous store proprietors will often inform you which they only hold replica Tiffany jewellery but when you look at them closely they are able to be the conventional affordable imitation with pretty bad craftsmanship andCheap Pandora Charms reduced silver quality . The Low-priced Tiffany Bracelets employ a excellent shine, deemed, and they tiffany jewelry replica seem straightforward . Kowalski reminded [url=http://www.cheaptiffanysjewelrysale.com]cheap tiffany jewelry[/url] me of Breakfast at Tiffany's . He flies to the Na'vi camp and they're past impressed.[/p]