Sunday, 23 October 2011

46. Wah, ada cerita korea di wayang!

Pagi-pagi bukak lama web tgv, sekali tgk ada cerita baru plak, Ra One, lakonan si Shah Rukh Khan, eh! Datuk SRK, tapi tengok, punya tengok, punya tengok, ade pla crite korea e, Sector 7, waaaa... macam menarik je, ni mesti ramai gadis-gadis nak g tengok kan, crite korea dengan gadis-gadis kan memang serasi, ibarat nasi lemak dan timun, roti canai dengan kari, teh tarik dengan buih (mode: belum sarapan, tu ingat makan je)

pepun korg layan a trailer ni,

tuk pminat Datuk Shah Rukh Khan macam aku, jom tgk Ra One,

5 comments:

dkna said...

dah lama tak tengok wayang...huhuuu...masa tak mengizinkan..

Chegu said...

last tgk bini-biniku gangster, tu pun slepas bebrapa bulan da tak tgk wayang, hehehe..

Resna Tazkiyatunnafs said...

Kembali berkunjung mengantarkan senyuman :D

noraauliyya said...

best ke bini-biniku gangster ?

Chegu said...

ok la, citer tum, tapi part yg lawak semua yg dia tunjuk dlm thriller tu je