Thursday, 3 November 2011

58. Rabu malam Khamis

Malam tadi, ya malam tadi pergi ke Seremban. Sesaje je nak g mydin baru kat Seremban. orang duk habaq besaq-besaq, tu aku pun try a nak g tengok kan. pastu aku pun memang nak cari barang-barang untuk projek esok, hehehe, beli lah barang-barang sikit.

Sebenarnya aku nak cerita pasal hal lepas aku g mydin tu. hehehe, aku g la makan kat sebuah kedai nasi lemak ni, sedap bro, kalo datang lepak Seremaban, korang tak g kedai ni, korang ni memang tak Hobin Jang Hobin lagi a.

#sebelum makan da ingat nak amik gambau dulu, sekali bile da samapi je, tak ingat ape, Bismillah....NNNGGaap.. pastu baru teringat, alamak, gambau, hahaha

Lokasi kedai ni dekat sebelah SMA Dato' Klana Petra, tak silap a, ingat-ingat lupe, memang selalu lepak, membe sorang ni hantu nasi lemak ni, hahaha. 

Meh kawan-kawan rasa, baru Hobin Jang Hobin...

6 comments:

iKhRam said...

dok kat seremban ker..?/ nnt abis sem ni leh la lepak2 sama.. leh makan nasi lemak tu.. cam sodap yo !!

bosar tak MYDIN tue..!!

Chegu said...

tak duk seremban, kerja kat jolobu, hahaha, bosar eh...kat terminal 2, g a ajak orang pilah poei sano,hahaha, no prob bro, kasi hallo2 je...

Kartini said...

homangaihh kecuq ayaq liuqqqq..

Chegu said...

Hahaha.. Mai la cik tini g kdai ni.. Ajak kengkawan

aimie amalina said...

hehehee
dan lagi amik gambo
mang nak boh dlm belog la tu
hehehe =p

Chegu said...

Hehehe, saje je nak promote, mai a lpak sini, ajak kwn2