Thursday, 10 November 2011

65. Rombongan cik kiah

Hari ni skolah buat rombongan g frim-klcc-putrajaya. Dan macam biase la, sbg cikgu yg kedua dan yg terakhir kat skolah ni, eden konO la poei. Slagi cikgu lelaki ni x mengandung, x branak, selagi tu la tugas cikgu pengiring tu jadi tugas tetap.

Tapi yg panasnye, smlm janji pukui 7 kumpul, tgk2 cigunye takde lg, eiii.. Da 2 kali ni wakenebeb... Panaih

Takpelah, nak buat macam mana kan, kitekan timun, ikut je la cakap durian

Saya yang menurut perintah,
Chegu

7 comments:

aimie amalina said...

cikgu! naaakkk ikot!
hehehehehe

Chegu said...

Jom cik aimi, lagi satu kosong ni. Baru pas abis round frim, nak g aquaria plak.. Stakat ni.... TERBAAAEEEKKK...

Cik Tetra said...

bestnye jadi cikgu boleh g rombongan.. :D

jadi cikgu subjek ape? :)

Chegu said...

Cikgu sains.. Hehehe, meh a join

EJA said...

mgg tak akan terjadi la perkara mengandung dan terberanak tu chegu :)

link ye

http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/11/saya-tak-faham-dengan-sikap-lelaki.html

Kartini said...

haahhaa. kasihan deyh loh :p

Chegu said...

eja: tu la pasal, ari ni pun kene g ppd, naik la motor sejam, dengar taklimat. sok pun ade taklimat lagi, kat pilah plak, lagi jauh, aduiyai...kalo ngandung kan baguih, ada surat doktor,

kartini: amboi, gelak sakan na...hehehe