Monday, 14 November 2011

67. Tugas hari ini

Hari ini, sedikit kelam kabut, sEbab banyak tugasan yang kena disiapkan sebelum cuti (LIMA HARI LAGI TAWAN-TAWAN) macam biasa la kan, seperti mana aku pernah cakap dulu, selagi cikgu jantan ni tak mengandung, tak beranak, ade je lah tugasan yang menanti.

petang ni, lebih kurang jam 4 lebih sikit, team bola negeri sembilan akan datang buat perarakan kat daerah ni. dan aku, cikgu lelaki yang paling bertuah akan duk mengiring anak murid. wawawa...tension tetapi gumbire jugak, pengalamn baru ni, cume, kalo dapat tido lagi indah kan.

kalo aku gadis, mungkin lah aku terkial-kial nak ambik gambau dengan en. Kembar, aidil dan zaquan, tetapi sebab aku kaum adam tulen, tak la selera sangat. dapat amik gambau ngan coach pun cukup la, kalo dapat dengan  hai-o pun best gak.

tapi orang nogori kalo bab bola memang semangat. lain ngan kampung aku weh, mesti beraasak-asak nak amik gambau punye, dapat candid pun cukup la, selebihnya jaga anak murid supaya jaga adab. agak-agak lua kawalan, cabut balik.

kalo ade rejeki, esok ade la gambau, hehehe, ape pun akhir kalam....

HOBIN JANG HOBIN...

6 comments:

noraauliyya said...

nak tggu gamba sok..hehe

aimie amalina said...

kekekeke
cikgu!ape slhnye tetibe ubah jadi cm pompuan
hehehee

selamat mengiring cikgu!=]

EJA said...

selamat jadi pengawal ye chegu..

amboi tak minta kono nak bergambar dgn psgn kembar zaquan dan aidil ke takut saham jatuh chegu klu bergmbr dgn diaorg..

eja minta zaquan dan aidil sbb eja dan mereka ada kesamaan (sama2 pasangan kembar)

IkiN NikisA said...

pengawal :D
ohsemm..


#Kau jahat ? takpe aku kawan kau sampai mati ! (♥,♥)
http://ikinnikisa.blogspot.com/2011/11/kawan-kau-sampai-mati.html

Aweyn said...

sbgai seorang guru harusla 'versetile or fleksible' krna kerja bukn stakat mgajar shja.
aweyn dulu jg cikgu siap kena msuk hutan jaga murid campingg. huhu

Chegu said...

Nora: cik nora, gmbr da masuk, hehe...
Aimie: cik aimie, i lelaki tulen u... Auuw
Eja: xde la cik eja, x yah amik gambau pun saham saye ttp x sama ngan diorg, diorg retis, hehehe
Ikin: ohsem e.. Heehe
Aweyn: skali skale takpe cik aweyn, kalo hari2 jantan ni kluar je, mau brasap gak, hehehe