Tuesday, 8 November 2011

63. Ombak rindu

"tidak mila, cinta itu tidak kejam. Cuma orang yang tidak pandai menghargai cinta itu,"

Izah (maya karin), ombak rindu, 1 Disember 2011










# perggghhh... Nak menitis air mata dengar ayat tu. Kene g tgk sensorg ni, takut kantoi nanggis lak ngan kengkwn, hahaha

9 comments:

Kartini said...

ish3.

Chegu said...

Ape yg ish3 tu cik tini, hehehe...

Cik Tetra said...

heeee... x sabar nk tgk citer ni..mesti best! :)

Chegu said...

Die pny plakon pun mantap2, mesti syahdu giler

EJA said...

x sangka chegu ni dalam hati ada juga taman permainan..heheh

Chegu said...

Hehe, biase la cik eja, kdang2 kite kat atas, kdang2 kitr kat bwah, hehehe, org pnah gagal kan, apepun kite kene hepi...

aimie amalina said...

kekekeke
awwww

x sabo nak nengok =]

Chegu said...

Best2... Hehe, ajak Omma

rozeeta rashid said...

hahaha. nak tergelak pulak baca statement last tu. takut kantoi nangis depan kawan.